31.1.2014

Voittajat on selvillä

Mutta ensin jotain muuta

löysin nimittäin kivan hyllykön seinälle Korustamon lasihelmille.
Musta osuus on liitutaulu, jonka liidun jo hukkasin...olisin halunnut kirjoittaa siihen jotain nasevaa:)




Toinen löytö on tämä pikkumusta. Takana on lokeroita rannekoruille ja mille vaan.
Etupuoli täyttyi kaulakoruista.
Pitäisi ostaa toinenkin ...ei ihan riitä yksi!
Pöydällä on kotoinen sekamelska. 




Nyt sitten arvonnan voittajiin.

Eniten tykättiin nahkarannekkeista  nro 6 ja 8
Toiselle sijalle pääsi 2 ja 9(kuparirannekoru)
Kolmanneksi 1 ja 4
Neljännen sijan sai 3
Viidenneksi tuli 7
ja viimoiseksi jäi 5

En laita enää kuvia niistä tähän, löytyvät sivulta arvonta.


Tänään oli niin mukava päivä, että päätin arpoa kahden sijasta kolme voittajaa. 




Ekan arvan veti tytär.

Mamma A ja kommentti:
Numero 9 on just minun mieleen:kupari on ehdottomasti minun juttu ja muutenkin koru on minun värinen <3

 Toisen veti Jussi .

 Hei!!
Rakastan nahkarannekkeita:))
Eksyin toisen blogin kta tänne ja osallistun mielelläni arvontaan....
Ranneke nro 1 ehdoton lemppari kesäksi.......
ulla.klapuri@luukku.com


Kolmannen vedin minä, koskapa mies oli mennyt piiloon.

Merike
 Ehdinpäs mukaan! Mun suosikki on numero 4, jos sattuisi onni olemaan myötä :)




Näillä tulppaaneilla onnittelen voittajia, joille laitan s-postia myös!
Kiitos kaikille osallistujille:)

12 kommenttia:

  1. ONNITTELUT voittajille ;)

    VastaaPoista
  2. Onnittelut voittajille, vaikka itse jäinkin nyt ilman ihanaa korua =)

    VastaaPoista
  3. Onnea onnellisille voittajille!

    VastaaPoista
  4. Höh! En kans koskaan voita arvonnoissa.. Onnittelut kuitenkin ihanien korujen voittajille :)

    VastaaPoista
  5. Onnea voittajille! Wau tulipa hieno koruteline pikkumustasta:-)

    VastaaPoista
  6. Jihuu:):)
    meidän netti ei suostu avaamaan kaikkia sivujen tekstejä eli löydä sähköpostiosoitettasi, mutta tässäpä minun: amto@suomi24.fi

    VastaaPoista
  7. Kiitos, Eila :):) sp:tä olen lähettänyt sinne päin :):)

    VastaaPoista
  8. Oiei, onko mulla mennyt tämä arvonta ohi! Viime viikko oli niin iireinen, etten ehtinyt vierailemaan blogeissa..

    VastaaPoista
  9. Eiköhän näitä arvontoja tule lisääkin...häämöttää taas kiva luku tuossa kävijälaskurissa: )

    VastaaPoista
  10. Onnittelut voittajille!
    Hyllykköhän täyttyikin heti helmipurnukoistai ;) Upea ja niin käytännöllinen pikkumusta.

    VastaaPoista
  11. Onpa hauska hyllykkö. On helmet nyt varsin sisustuksellisesti ja kauniisti esillä :)

    VastaaPoista
  12. Sirpa Honkavuori6.2.2014 klo 19.11

    Voi Maailma mitä Pate toi eilen mulle, pienen keveän paketin jota pyörittelin ihmeissäni kunnes näin lähettäjän nimen takana. Paketin avattuani tuntui että pakahdun,Tyttäreni oli saanut Sinulle viestin perille toiveestani. Tuntui että sydän pakahtuu kun näin sisällön. Etkä pyydä siitä mitään vaan toivotat minulle siunausta. Onko noi ihania ihmisiä enään olemassakaan. Kaunis kiitos Sinulle Eila.

    VastaaPoista

Arvostan kommenttiasi ♥